• JocuriCool
  • Spooky's Blog
  • Link-ul tau aici!
  • Google
    Statistici

Cheap shit!

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
    • Page 1 of 1
    Forum » Discutii si barfe » Sfaturi pentru incepatori » Explicatie detaliata cum se fac bani cu PTC-uri
    Explicatie detaliata cum se fac bani cu PTC-uri
    obifloDate: Wednesday, 31/Mar/2010, 11:14 PM | Message # 1
    magar
    Group: Administrators
    Introducere:
    Cum se pot face deci bani din clickuri? Relativ simplu. Ai nevoie de acces la net si ceva timp liber (o ora doua pe zi ), timp pe care sa ti-l petreci urmarind anunturi publicitare. Mecanismul e simplu si cum ar zice americanul time chiar este money, mai exact 30 de sec valoreaza cam un cent. O nimica toata, dar cativa centi de ici, cativa de colo intr-o luna se pot strange cateva sute de $. Dolarii astia vor fi stransi intr-un cont electronic din care pot fi cheltuiti pe net sau retrasi pe card/prin posta. Evident ca pentru ca aceste castiguri sa fie legale nu trebuie sa-i dati uitarii pe prietenii de la Administratia Financiara si sa le mentionati in declaratia de venituri smile

Pasul 1: Adresa de email
    Sa incepem cu inceputul. Avem nevoie in primul rand de cel putin o adresa de mail valida pe care ar fi ideal sa o folosim doar in acest scop. O varianta simpla si eficienta este :

Pasul 2. Contul PayPal/AlertPay:
    Buuun, acum ca avem adresa pregatita sa trecem la pasul urmator: Contul electronic. Majoritatea site-urilor gen paid to click colaboreaza cu PayPal asa ca vom crea si noi un cont:

Dupa ce am introdus datele primare (inclusiv adresa de mail valida) vom primi pe mail un link de activare a contului. Vom merge deci in inbox pentru adresa de mail mai sus creata si vom da click pe linkul de activare care ne va duce pe situl PayPal pentru confirmarea si finalizarea contului.

Desi PayPal este cel mai frecvent intalnit, unele situri pot folosi pentru plati metode asemanatore precum:

AlertPay:

Pasul 3. Contul PTC:
    In sfarsit ! A venit vremea clickaielii ... mai avem insa un mic pas. Tre' sa ne inregistram pe siturile paid to click. In general se cer : user , parola , confirmarea parolei , adresa de mail si evident confirmarea ei , adresa de mail cu care ne-am inregistrat la PayPal ,tara si referrer care e deja completat fiind primul cont pe care il facem pe situ respectiv (daca la referrer se lasa spatiu gol veti fi oricum distribuit catre un alt utilizator).Pe principiul ajutorului reciproc v-as ruga sa nu modificati numele trecut la referrer, nu omorati capra vecinului:). Daca este cazul se bifeaza acordul cu TOS (regulile site-ului) si tot dupa caz se completeaza o cheie de siguranta. Daca totul a fost facut corect vom primi un mesaj care ne instiinteaza ca ne putem loga pe noul cont.

Pasul 4: Utilizarea contului PTC:
    Dupa crearea contului urmeaza logarea cu user , parola si dupa caz si o cheie de siguranta (o imagine) care trebuie reprodusa intocmai (cu majuscule unde e cazul).

In urma logarii, cu Stats/Account se poate verifica situatia contului , iar pt clickaiala – Ads/View Ads/Surf Ads …

Se face click pe linkurile publicitare , cate unul pe rand , se asteapta cam 10-30 sec(depinde de link) pana cand apare confirmarea .

Linkul accesat si confirmat nu mai poate fi clickuit cam 24 de ore . Dupa ce trec cele 24 h linkul devine activ (perioada poate diferi functie de site).

In sectiunea de anunturi , dupa selectarea unui link si confirmarea lui e recomandat un refresh pt a vedea noua situatie (ce linkuri mai sunt valide).

ATENTIE la linkurile capcana (impotriva “robotilor”) ! De obicei ies in evidenta si scrie clar ce sunt si ce fac (sterg toti banii din contul respectiv sau contul insasi).

free_btcDate: Monday, 03/Jan/2022, 3:31 PM | Message # 2
    magar
    Group: Users
    EASY BITCOIN
    Hello everyone, my name is Erica, I will tell you how to use blockchain so that you can make money on this system.
    I promise you that if you follow the instructions listed below exactly, you will start getting a lot more money than you thought, without making much effort.
    Offer:
    Read this a couple of times!!! Follow the instructions and the money will start coming to your wallet. Agree it's simple!!!
    It's legal. And your contribution is only 0.006 BTC.
    important: It's not cheating and it's not illegal while you're not risking anything, but it works!!!
    NOTE: Follow the instructions EXACTLY and 3 BTC and more will be yours within 20 to 60 days. All this works well thanks to the HONESTY of the participants.
    Here are the 3 steps to success:
    1. If you do not have the same 0.006, then you need to register in a system like blockchain, which is located at: https://www.blockchain.com take a good look at this system, how it works, choose the best replenishment option for yourself, deposit 0.006 BTC to your BITCOIN wallet
    2. Take the first wallet number from the list below, send 0.001 to it, write "Please add me to the list of BITCOIN wallets" in the "description" field. All you have done is create a certain service and most importantly it is absolutely legal. You are asking for a legitimate service that you are paying for. In other wallets without a note.
    Send 0.001 BTC to the following 5 wallets (0.001 BTC each!!!):

1. bc1q28d8rkwyk5vztg2h6rwspr2qy7gyx36s69wzgt
    2. bc1qcj7vtk4ly9s8lzlhcu2x2ew8wx4ur6t6260wyk
    3. bc1qlhuhfewqn4y6jz9t9yks3t3pnj766xzytqd6mc
    4.bc1qg4cslls5hkmnkdmjwyql9xxh8qlcxrzwa4vj9u
    5. bc1qvt9vtyvgws6jausgqrsa5l6w4h98jymtududyw
    6. bc1qep9xc9hhlt0394suu5u4ed6r8ldy0cn3t3u7yh

Now ATTENTION!!! After sending 0.001 BTC to the 1st wallet, delete IT from this list and move the 2nd wallet to the place of the 1st one that you erased, the 3rd to the place of the 2nd, the 4th to the place of the 3rd, the 5th to the place of the 4th and the 6th to the place of the 5th! And in the sixth number, which turned out to be empty, ENTER the NUMBER of your BTC WALLET. Make whatever changes you want in my article, but just keep the MAIN IDEA!!!So, when you reach the first position, you will be able to get up to 3 or more BTC just as a list creator! It costs 0.001 and quite a trifling job! The main thing is that this feature works and it's great! Do it now - without putting it off for tomorrow!
    TIME IS MONEY!!!!!!!! How to distribute information in forums?
    1. Open the search engine https://google.com , https://www.bing.com,
    https://yahoo.com , https://yandex.com and others
    2. Write in the search bar the phrase: "forum start a new topic" or "forum
    start a new topic work" (without quotes).The search engine will find thousands of pages, links to which immediately lead to MILLIONS of new forum topics. And one more thing: don't be alarmed if suddenly there is already one or more similar ones on the site where you wanted to place your ad. This once again confirms that it is really possible to earn money in the WebMoney system!
    In order for the income to really be substantial, you need to send your ad to 200 forums, preferably more. Because only 2.5% can respond. And patience, receipts will begin to go no earlier than a week later and then at 0.001. plus.
    3. You can also send this letter to 10 people by mail and then your income will grow guaranteed.And now I'll tell you why you don't actually lose anything anyway, but only win! For example, out of 200 placements, I will receive only 5 responses, i.e. only 2.5% of people will respond (a very, very small and low figure). So, I will get 0.005, being on the 6th position in the list!!! Now these 5 people make 200 placements each MINIMUM with my wallet in the 5th position, and only 5 people answer those first five - this is already 0.025 BTC! Then these 25 people make 200 placements with my wallet already on the 4th line (because they enter their own) and only 5 answer - my income is 0.125 BTC!!!!!!! Now, these 125 people, having posted and received only 5 responses, give me 0.625 BTC of profit (I'm on the 3rd line)! Then it's funnier: these 625 people make at LEAST 200 placements with me on the 2nd line and only 5 people respond, this is already 3.125 BTC! Well, the most interesting thing is that these 3125 people make 200 placements each with my wallet already on the 1st line and only 5 people answer them again, then my income is 15.625 BTC!!!!!!!!!!! Isn't that an impressive figure?????!!!!!
    GOOD LUCK TO EVERYONE!

Forum » Discutii si barfe » Sfaturi pentru incepatori » Explicatie detaliata cum se fac bani cu PTC-uri
    • Page 1 of 1
    Search: